Kérdések - Válaszok
Nem találta meg kérdése a választ? Tegye fel kérdését itt !
Nem tudok levelet küldeni. Mi lehet a probléma oka?
Két internetszolgáltató a T-Home és az UPC idén bevezette az úgy nevezett SMTP szűrést. Ha önnek az említett szolgáltatók egyikével van internet szerződése, abban az esetben az SMTP szűrés a probléma oka.
Az SMTP szűrés által az említett két szolgáltatónál csak a saját szerverük használható levélküldésre alapértelmezettként.
A probléma megoldására két lehetőség van.
Az egyik, hogy az internetszolgáltató SMTP szerverét használja levélküldésre.
A másik, hogy kikapcsolja az SMTP szűrést, ez megteheti a szolgáltató ügyfélközpontján.
T-Home esetén: http://www.t-home.hu/ jobb oldalon bejelentkezve módosíthatja.
UPC esetén: https://forgalom.upc.hu/ oldalon belépve a Beállításoknál állítható.
Lehetséges-e pl. a valami.domainnevem.hu aldomain-nek külön látogatottsági statisztikát kérni?
Természetesen lehetséges. Ebben az esetben a valami.domainnevem.hu domaint nem aldomainként, hanem Hozzáadott domainként kell az adminfelületen beállítani.
Használhatom-e önöknél a más cégnél regisztrált domain nevemet?
Máshol regisztrált domain nevét használhatja nálunk.
Ez esetben egy regisztrátor váltás szükséges.
Ehhez bejegyzéskor is kitöltött domain megrendelő lapot kell eljutatni részünkre, annyi változással, hogy az igénylésnél a regisztrátor váltást kell megjelölni.
Az átregisztráció 1-2 napot vesz igénybe.
Át szeretném hozni a weboldalam és domain nevem önökhöz, megoldható ez leállás nélkül?
Természetesen megoldható. Igény esetén díjmentesen vállaljuk a teljes oldal átmentését és beállítását is.